Sorry to hear that you are experiencing some trouble with the sound error! Is this a frequent issue that continues to happen regularly?
May we collect a bit more information as well?
What is your Phobies In-Game Name?
What device model are you playing the game on?
What Operating System and version are you using?
Please describe the issue and what you’re experiencing step by step.
Please send evidence by attaching a screenshot or a valid video/image link.
This form here will be what we use when we reach out to our team to share the info. If you could fill in the answers as they appear above, that would be fantastic.
I’ve provided a translated version to Spanish, apologies if there are some slight translation troubles it’s not a native language.
Hola NoroXIII,
Lamento escuchar que está experimentando algunos problemas con el error de sonido. ¿Es este un problema frecuente que continúa ocurriendo regularmente?
¿Podemos recopilar un poco más de información también?
¿Cuál es tu nombre de Phobies en el juego?
¿En qué modelo de dispositivo estás jugando?
¿Qué sistema operativo y versión estás usando?
Describe el problema y lo que estás experimentando paso a paso.
Envíe evidencia adjuntando una captura de pantalla o un enlace de video/imagen válido.
Este formulario aquí será lo que usaremos cuando nos comuniquemos con nuestro equipo para compartir la información. Si pudiera completar las respuestas tal como aparecen arriba, sería fantástico.
Question 4
Al momento de que se muestra una notificación estando en el menú del juego o de conectar y desconectar auriculares el sonido entra en un error
Just wanted to update the thread here. Got your link to the sound error and we’ll forward this information to the team to investigate! We appreciate the report, NoroXIII!
Just a few more questions that could help:
Does this issue happen without headphones?
Is it just with Phobies or has this happened with other games as well?
Solo quería actualizar el hilo aquí. ¡Recibí tu enlace al error de sonido y enviaremos esta información al equipo para que investigue! ¡Agradecemos el informe, NoroXIII!
Solo algunas preguntas más que podrían ayudar:
¿Este problema ocurre sin auriculares?
¿Es solo con Phobies o esto también ha sucedido con otros juegos?
Perfect! We appreciate the reply for these two additional questions.
We’ve passed the information for the team for investigation. If any changes occur, please don’t hesitate to let us know.